Njoftime Premium
Mosha 18-35 vjeç
Asistente ne departamentin e logjistikes se suporteve.?detyrat:identifikon saktë garancitë e çdo produkti defektoz që vjen në servis;kryen regjistrimin e pajisjeve brenda dhe jashtë garancie në modulin e servisit në programin navision;mban kontaktin me klientet duke i informuar mbi statuset e pajisjeve në servis dhe zgjidhjet e mundshme për rastet kur produkti nuk riparohet;informon klientet për rastet që nuk jane te shitura nga itd, si trajtohet garancia;mban kontatet me klientet për shërbimet on site, adresën oraret e dërgimit të teknikut;hedhja e të dhënave të shërbimit onsite në modulin e servisit në nav etj.;kryen saktë lëvizjet e brendshme të pjesëve sipas magazinave përkatëse si në sistem, ashtu edhe fizikisht;kryen proces verbale për çdo diferencë të mallit fizik nga fatura;kryen saktë, me informacionet e domosdoshme, etiketimin e çdo pjese këmbimi (të re dhe defektoze) dhe i sistemon në magazinat përkatëse sipas ndarjeve përkatëse për çdo furnitor;kujdeset për paketimin në mënyrë të sigurtë të produkteve për eksport dhe dhënies se informacionit të saktë mbi peshën, dimensione etj;kryen inventare periodike sipas kërkesave të kompanise apo furnitorëve., Tiranë
Tirane, ofroj vend pune asistente zyrekërkohet asistente zyre për agjensi turistike dhe punësimi.orari i punës 10:00-16:00 (6 orë) nga e hënë në të premte.arsimi i lartë dhe njohja e gjuhës gjermane ju jep prioritet në përzgjedhje.kushte shumë komode pune., Tiranë
Detyrat dhe pergjegjesite*organizon procesin e furnizimit me mallra apo sherbime.*pergjegjes ne ndjekjen e zinxhirit te furnizimit sipas rregullave te kompanise.*ndjek ne menyre te vazhdueshme tregun dhe qarkullimin e stokut per nje ose disa grupe produktesh.*analizon dhe nderotn raporte per zhvillimin e blerjeve, pastrimin e stokut, dhe propozon zgjidhje per te permisuar rezultatet.*sigurohet te kete informacion te vazhdushem mbi produktet dhe cmimet e konkurrences.*ndihmon departamentin ne zhvillimin e proceseve te punes.*detyra të tjera që i caktohen nga drejtuesi i departamentit., Tiranë
Kushte te mira pune, Adresa: Qendra e Biznesit GKAM, Rruga e Kavajes, ngjitur me Kishen Ortodokse, perballe Zonjes se Keshillit te Mire
Asistente ne departamentin e logjistikes se suporteve.?detyrat:identifikon saktë garancitë e çdo produkti defektoz që vjen në servis;kryen regjistrimin e pajisjeve brenda dhe jashtë garancie në modulin e servisit në programin navision;mban kontaktin me klientet duke i informuar mbi statuset e pajisjeve në servis dhe zgjidhjet e mundshme për rastet kur produkti nuk riparohet;informon klientet për rastet që nuk jane te shitura nga itd, si trajtohet garancia;mban kontatet me klientet për shërbimet on site, adresën oraret e dërgimit të teknikut;hedhja e të dhënave të shërbimit onsite në modulin e servisit në nav etj.;kryen saktë lëvizjet e brendshme të pjesëve sipas magazinave përkatëse si në sistem, ashtu edhe fizikisht;kryen proces verbale për çdo diferencë të mallit fizik nga fatura;kryen saktë, me informacionet e domosdoshme, etiketimin e çdo pjese këmbimi (të re dhe defektoze) dhe i sistemon në magazinat përkatëse sipas ndarjeve përkatëse për çdo furnitor;kujdeset për paketimin në mënyrë të sigurtë të produkteve për eksport dhe dhënies se informacionit të saktë mbi peshën, dimensione etj;kryen inventare periodike sipas kërkesave të kompanise apo furnitorëve., Tiranë
Asistente ne departamentin e logjistikes se suporteve.?detyrat:identifikon saktë garancitë e çdo produkti defektoz që vjen në servis;kryen regjistrimin e pajisjeve brenda dhe jashtë garancie në modulin e servisit në programin navision;mban kontaktin me klientet duke i informuar mbi statuset e pajisjeve në servis dhe zgjidhjet e mundshme për rastet kur produkti nuk riparohet;informon klientet për rastet që nuk jane te shitura nga itd, si trajtohet garancia;mban kontatet me klientet për shërbimet on site, adresën oraret e dërgimit të teknikut;hedhja e të dhënave të shërbimit onsite në modulin e servisit në nav etj.;kryen saktë lëvizjet e brendshme të pjesëve sipas magazinave përkatëse si në sistem, ashtu edhe fizikisht;kryen proces verbale për çdo diferencë të mallit fizik nga fatura;kryen saktë, me informacionet e domosdoshme, etiketimin e çdo pjese këmbimi (të re dhe defektoze) dhe i sistemon në magazinat përkatëse sipas ndarjeve përkatëse për çdo furnitor;kujdeset për paketimin në mënyrë të sigurtë të produkteve për eksport dhe dhënies se informacionit të saktë mbi peshën, dimensione etj;kryen inventare periodike sipas kërkesave të kompanise apo furnitorëve., Tiranë
Asistente operacionale detyratrealizon mirëpritjen dhe delegimin e klientëve sipas departamenteve që kanë takime, sipas procedurave dhe standardeve të vendosura nga kompania.ndjek problemet me telefon për sektoret e tjerë të kompanisë brenda dhe jashtë rezidencës.menaxhon informacionet e përditshme, telefonin, kontrollon email-in dhe bën delegimin e email-eve tek personat përkates.rakordim me operacionet për itineraret e furnitoreve dhe nxjerrja e çdo destinacioni me aplikacionin gps.mbajtja e blloqeve të urdhër-daljeve në shpërndarjen e kancelarisë sipas cdo departamenti dhe hedhja e tyra në tabelë exeli në mënyre sistematike.asistence për punet e dhëna nga menaxheret e projekteve & departamentit të transporteve.fotokopjet, skanimet, printimet të jenë të përfunduara deri në deadline e percaktuar nga menaxheri i projektit të secilit objekt.asistence për punët e dhëna nga burimet njerëzore.ndjek mbledhjen e regjistrave të instruktimeve teknike për objektet në të cilat punohet dhe së bashku me përgjegjesin teknik bën tabelën finale për dorëzimet dhe sigurohet që të gjitha objektet janë dorëzuar.skanon intruktimet për çdo muaj dhe i kalon në folderin dixhital.bën furnizimet me kancelari për llogari të shoqërisë dhe bën shpërndarjen tek stafi sipas kërkesave.asistencë për punët e dhëna nga ceo.realizim i detyrave të tjera administrative të nevojshme për mbarvajtjen e proçeseve të punës, Tiranë
Asistente operacionale detyratrealizon mirëpritjen dhe delegimin e klientëve sipas departamenteve që kanë takime, sipas procedurave dhe standardeve të vendosura nga kompania.ndjek problemet me telefon për sektoret e tjerë të kompanisë brenda dhe jashtë rezidencës.menaxhon informacionet e përditshme, telefonin, kontrollon email-in dhe bën delegimin e email-eve tek personat përkates.rakordim me operacionet për itineraret e furnitoreve dhe nxjerrja e çdo destinacioni me aplikacionin gps.mbajtja e blloqeve të urdhër-daljeve në shpërndarjen e kancelarisë sipas cdo departamenti dhe hedhja e tyra në tabelë exeli në mënyre sistematike.asistence për punet e dhëna nga menaxheret e projekteve & departamentit të transporteve.fotokopjet, skanimet, printimet të jenë të përfunduara deri në deadline e percaktuar nga menaxheri i projektit të secilit objekt.asistence për punët e dhëna nga burimet njerëzore.ndjek mbledhjen e regjistrave të instruktimeve teknike për objektet në të cilat punohet dhe së bashku me përgjegjesin teknik bën tabelën finale për dorëzimet dhe sigurohet që të gjitha objektet janë dorëzuar.skanon intruktimet për çdo muaj dhe i kalon në folderin dixhital.bën furnizimet me kancelari për llogari të shoqërisë dhe bën shpërndarjen tek stafi sipas kërkesave.asistencë për punët e dhëna nga ceo.realizim i detyrave të tjera administrative të nevojshme për mbarvajtjen e proçeseve të punës, Tiranë
Roli dhe përgjegjësitë:te ketë aftësi të mira në përpilimin e kontratave të llojeve te ndryshme (me përparësi ato të sipërmarrjes, furnizimit, nënkontraktimit, qirasë, shitjes);te ketë aftesi të mira në përpilimin e akteve të ndryshme ligjore, skanim dhe arkivim të tyre, njohuri per kryerjen e aplikimeve të ndryshme në portalin e-albania etj;ndjekjen e procedurave dhe paraqitjes pranë zyrave të institucioneve të ndryshme shtetërore ose vendore për aplikime;ndjekjen e procedurave të ndryshme të shoqërisë dhe depozitime dokumentacioni të nevojshme në kuadër të veprimtarisë së shoqerisë;kërkesat kryesore për kandidatët në këte pozicion janë;te ketë përfunduar arsimin e lartë, dega juridik;te ketë të paktën experience pune 2- 3 vjeçare në zhvillimin e profesionit të tij/saj;të ketë eksperiencë të mëparshme pune në kompani ndërtimi përbën avantazh;të ketë njohje të mira në gjuhën e huaj angleze ose italiane;të ketë njohuri të mira të paketës ms office;të ketë aftësi të mira planifikuese, organizuese komunikuese, bashkëpunuese dhe i/e aftë të punojë në grup;të karakterizohet nga korrektësia dhe serioziteti për të ndjekur detyrat e ndryshme që do t’i besohen dhe udhëzimet e punëndhënësit;të ruajë konfidencialitetin;, Tiranë
Po kërkoni diçka tjetër?!